Меню
Авіарейси
Інформація щодо чартерних та регулярних авіарейсів
Виліт з Єгипту чартерним рейсом

  • Всі пасажири, незалежно від громадянства, які відправляються з Єгипту чартерним рейсом, повинні вилітати з того ж аеропорту, до якого прилетіли. При цьому перебування у країні не повинно перевищувати 28 днів.

  • Пасажири, які прибувають до аеропортів Хургади, Шарм-ель-Шейха або Марса-Аламу регулярним рейсом і не перевищують термін перебування 28 днів, можуть вилетіти чартерним рейсом з того самого аеропорту, до якого прибули.

  • Не можуть вилетіти чартерним рейсом пасажири, які прилетіли до Каїру чи Олександрії, або перебувають у країні більше 28 днів, або аеропорт вильоту не збігається з аеропортом прильоту.
Реєстрація на рейс

  • Реєстрація на чартерні рейси в аеропорту безкоштовна та відкривається за 2,5-3 години до вильоту, закривається за 45-60 хвилин до вильоту. Онлайн реєстрація недоступна на чартерних рейсах.

  • Реєстрація на регулярні рейси в аеропорту платна, вартість від 5 до 50 євро за особу в один бік. Доступна безкоштовна онлайн реєстрація, яка відкривається за 24-36 годин до вильоту та закривається за 4-5 годин до вильоту.
Подорож з дітьми

  • На чартерних рейсах вартість квитка для дітей, яким вже виповнилося 2 роки, така ж, як і для дорослих. Вартість квитка для дітей до 2-х років (без окремого місця) під запит у туроператора (приблизно 60 євро).

  • Діти, яким вже виповнилося 16 років, можуть мандрувати самостійно, за винятком Молдови. Без супроводу батьків вилетіти до/з Кишинева можуть пасажири, яким вже виповнилося 18 років.

  • Якщо дитина вписана в паспорт батьків, прохання уточнювати можливість перетину кордону.

  • У випадку запитань щодо конкретного випадку можна звернутися на гарячу лінію Державної прикордонної служби України за телефонами:
    >> 1598 для дзвінків з території України (лінія безкоштовна);
    >> +38(044)527-63-63 для дзвінків з-за кордону (згідно з тарифами оператора зв'язку).
    Подорож с тваринами

    • Брахіцефальні породи собак; породи, що становлять потенційну небезпеку пасажирам та цуценята до 3х місяців у більшості авіакомпаній не допускаються до перельоту.

    • Для тварин необхідно попереднє бронювання. До перевезення приймаються лише коти та собаки.

    • Вимоги до перенесень у авіакомпаній можуть відрізнятися. Прохання уточнювати цю інформацію перед подорожжю.
      Подорож вагітних жінок

      • Жінки до 32-го тижня вагітності можуть подорожувати за згодою лікуючого лікаря без спеціальної довідки. Якщо термін вашої вагітності складає більше 32 тижнів, вам необхідно заповнити форму MEDIF.

      • У разі вагітності з ускладненнями і/або очікуванні двійні, трійні... необхідно заповнювати форму MEDIF протягом кожного тижня вагітності. Форма MEDIF повинна бути надана в авіакомпанію не пізніше, ніж за 72 години до запланованого вильоту.

      • Медичне обстеження повинне бути завершено менше ніж за 14 днів, рахуючи від дати заповнення документа до дати подорожі по ділянках маршруту, для яких слід заповнювати форму. Це означає, що якщо ви купуєте зворотний квиток з перебуванням понад 2 тижні, вам необхідно оформити ще одну довідку для зворотних ділянок подорожі.
      Втрачений багаж

      • За відсутності багажу на багажній стрічці, необхідно одразу ж звернутися до служби аеропорту – Lost & Found та подати заяву про відсутність багажу, не виходячи за межі аеропорту. Також після виявлення зникнення, звернутися до представництва авіакомпанії в аеропорту, або зв'язатися з її представниками телефоном, месенджером або електронною поштою.

      • Представники служб аеропорту спочатку здійснюють місцевий огляд у багажній зоні. Якщо багаж не знайдено в аеропорту, службовці зобов'язані у будь-який час доби прийняти заяву та допомогти заповнити пасажиру необхідні документи.

      • Для складання претензії необхідно пред'явити квиток із багажною наклейкою, що містить дані про багаж. Співробітники аеропорту розпитають вас про те, як виглядала валіза, поцікавляться її вмістом. Після чого складуть акт про втрату – Property Irregularity Report – PIR.

      ❗️ Увага: акти про втрату – PIR, складені після виходу з контрольної зони аеропорту прибуття, юридичної сили не мають.
      Переліт з гіпсом

      • Пасажири із закритим гіпсом можуть отримати відмову у перельоті. Це пояснюється тим, що перепади тиску викликають набряки кінцівки, і жорстка фіксація гіпсу починає перешкоджати нормальному кровообігу.

      • Якщо у пасажира накладено гіпс чи лангета, про це треба обов'язково попередити авіакомпанію.

      • Авіакомпанія може вимагати, щоб пасажир із гіпсовою пов'язкою сплатив додаткові місця (одне або навіть два), особливо у випадках, коли гіпс накладений на одну або обидві нижні кінцівки: з міркувань безпеки ноги не можна розміщувати у проході. З'ясувати такі нюанси слід ще на етапі купівлі квитка.

      • Медичні препарати, складне крісло, милиці перевозяться безкоштовно в салоні літака і не включаються до норми безкоштовного провезення багажу.
      Пасажири з інвалідністю

      Пасажири з обмеженими можливостями та пасажири з обмеженою рухливістю можуть забронювати квитки на літак, надавши докладнішу інформацію про свій запит або медичне обладнання, яке їм необхідно взяти з собою.

      Крім того, пасажири повинні будуть пред'явити медичну довідку із зазначенням точної ваги та розмірів медичного багажу як на стійці реєстрації в аеропорту, так і біля виходу на посадку.

      Рівень обслуговування, який пасажири можуть вибрати для комфортної подорожі:

      • WCHR: для пасажирів, яким важко долати великі відстані в аеропорту, але яким не потрібна допомога при підйомі та спуску сходами, ця послуга доставить їх до літака і забере з літака в пункті прибуття.

      • WCHS: для пасажирів, яким важко долати великі відстані в аеропорту та яким потрібна допомога при підйомі та спуску сходами, ця послуга доставить їх до дверей літака та забере звідти в пункті прибуття.

      • WCHC: для пасажирів, які не можуть пересуватися без сторонньої допомоги, ця послуга доставить їх на своє місце в салоні та забере звідти у пункті прибуття.
      На деяких рейсах послуга супроводу може бути платною (оплачується заздалегідь при бронюванні квитка).